fredag 12 januari 2018

Läsvlogg!


21 kommentarer:

  1. Har redan hunnit se denna via Youtube för kunde såklart inte låta bli att klicka play på en gång! Jag älskar läsvloggar! :D Så för min del får du mer än gärna fortsätta och göra sådana.

    SvaraRadera
  2. Nu vart jag sugen på kaffe, så jag får allt sätta på en kopp ;)
    (Och jag vill gärna att du gör fler vlogginlägg!)

    SvaraRadera
  3. Ja, vad kul med vlog. Jag funderar på att börja booktuba jag också men vågar inte riktigt. Får se... Men jag gillar dina filmer mycket. Och Dit du inte får gå är jag nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul om du också börjar! :) Dit du inte får gå kan jag verkligen rekommendera!

      Radera
  4. Gillade den jättemycket ! Och Nitro är ju bara för gullig :) Jag ser också gärna flera såna här videos i framtiden :) trevlig helg till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är den egentliga stjärnan i mina videos ;) Vad kul! Eftersom det blev så positiv reaktion så kommer jag garanterat göra fler :)

      Radera
  5. Jag glömde en sak! Grattis på födelsedagen V!

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen

    SvaraRadera
  7. Jätteroligt att den typen av inlägg!

    SvaraRadera
  8. Jag älskar såna här videos! :) Du får gärna göra fler om du vill. Nitro är för härlig. ;) Och ett litet sent Grattis på födelsedagen! :D

    SvaraRadera
  9. Så mysig video! Hoppas du kommer göra fler vloggar i framtiden :)

    SvaraRadera
  10. Jättetrevlig vlogg så du får gärna göra fler : ) Kul att få en inblick i din vardag och få se söta lilla Nitro också. Hemsökt låter spännande så den kanske jag prövar på. Däremot var ditt middagstips alltför avancerat så den hoppar jag över : )
    allt gott
    nicklas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad kul att höra! :)Klart Nitro måste vara med också ^^ Han som är den egentliga stjärnan! Hoppas du kommer tycka om boken om du läser den :)

      Radera
  11. åh jag såg ju den här för ett tag sedan och tyckte den var mysig :) kul att få en liten inblick och kanske lite nya sidor och så där. Blir så glad av att se din hund skutta i snön :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad kul att höra :). Ja jag blir också så glad av att se honom i snön!

      Radera