söndag 17 maj 2015

Tips under veckan

Visst har jag hört mycket om boken som jag skriver om den här veckan. Det är ganska svårt att inte höra något om den, eller om hela den här serien för den delen. Många gillar den, jag har däremot inte riktigt ens funderat över den. Men i veckan fick jag höra att jag verkligen borde plocka upp den på en gång!


Den kommer inte plockas upp nu direkt, som förslaget var. Men nu finns den med på min lista i alla fall, och första boken kan jag ju säkert ta mig an någon gång för att se om det är något för mig :).

2 kommentarer:

  1. Denna har jag lyssnat lite på som ljudbok. De lilla jag hunnit med har varit väldigt bra. Se fram mot att fortsätta historien.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske är bäst jag väntar till alla böcker är ute så slipper jag vänta sen om jag gillar första :)

      Radera