onsdag 20 maj 2015

Ökar på slalomläsningen lite

Jag ska sova hos min syster några nätter nu. Och tog så klart inte med de böcker jag redan hade påbörjat, för det vore ju logiskt och klokt. Men jag vill faktiskt inte att Vild ska ta slut, så den fick stanna hemma ett tag. Och Hallahem är jag ganska säker på att jag inte ska skriva om riktigt ännu så den fick också vänta lite.

Istället tog jag med mig Behandlingen av Mo Hayder som jag ska försöka orka börja på. Jag ser ju fram emot den så mycket men jag är trött! Sedan tog jag även med mig Mumin och tillvarons gåta, som är lite lättare läsning.


2 kommentarer:

  1. Fick också hem behandlingen förra veckan och det var en rejäl tegelsten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var en trevlig överraskning att den var så tjock :D

      Radera