fredag 18 januari 2019

Mina lästa böcker del 6!


10 kommentarer:

  1. Tusen tack för fina boktips, däribland En blå dö, Fiskarmännen och Kafka på stranden, Murakamis bok ligger för övrigt och väntar på mig i bokhyllan, ser fram emot att läsa den : )

    Trevlig helg
    hälsar nicklas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har en härligt skum resa framför dig med Kafka på stranden! :) Trevlig helg!

      Radera
  2. Så många bra boktips. Jag blir nyfiken på ett helt gäng. Speciellt på den där origami-fågel-ungdomsboken. Vad den nu hette ;)

    SvaraRadera
  3. Många bra böcker, en del har jag själv läst och älskat, bl.a. Louise Penny och Huset du älskade. Tack för påminnelsen vad gäller "Den tomma stolen" och "Fiskarmännen" som har stått i hyllan ett tag. ;) Jag gjorde samma som du nyligen och rensade ut hela Divergent-serien. Har inte ens läst den första. Trevlig helg! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha vad kul att vi är synkade i utrensning den här gången ;D Åh läs Fiskarmännen! :D

      Radera
  4. Kul att läsa.=)
    svårt att missa sagan om isfolket serien i härliga bokhyllan, skulle gärna läsa om de en dag, har nu hennes andra serier inköpta för att läsa lite då & då. Ser mig själv här håller på med mina böcker o läs/köp listor, det är ju så sjukt kul med BÖCKER & att läsa om böcker

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de lyser klart med sin blåa färg! Nästa video lär ju innehålla mest Isfolket :D

      Radera
  5. Ovanligt härlig video eftersom den innehöll många av mina absoluta favoritböcker. Precis som du älskar jag Carlos Ruiz Zafón och jag ska snart läsa Andarnas labyrint. Längtar! (Jag och en kompis kallar oss skämtsamt för Zafånarna för att vi älskar hans böcker!) Minns att jag älskade The Night Circus (Nattens cirkus), och Den glömda trädgården av Kate Morton är en av mina absoluta favoriter. Och så De sju systrarna och Harry Potter, vilken fantastisk del av din bokhylla!
    Tidsresenärens hustru har stått i min bokhylla i säkert 20 år. Det kan man kalla hyllvärmare. Men jag vill fortfarande läsa den så den får stå kvar. :)
    Jag gillade Divergent-serien och tänker ha kvar den, men lät bli att läsa näsa serie av författaren. Såååå bra var hon inte. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att det var så bra del av hyllan för dig :D Jag gillade också Divergent när jag läste den men känner att den kan få flytta vidare till någon som kan uppskatta den på nytt! :)

      Radera