fredag 4 januari 2019

Januari TBR


13 kommentarer:

  1. Flickan som ville rädda böckerna måste jag lägga till på min önskelista!

    SvaraRadera
  2. Floden ska jag också läsa, men om det blir nu i januari återstår att se. Den verkar hur som helst väldigt bra.
    Flickan som ville rädda böckerna låter som en bok för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli spännande att höra vad du tycker om Floden sen! :)

      Radera
  3. My best friend's exorcism är jag verkligen sugen på att läsa så den ligger och väntar i kundkorgen just nu. :) Floden är jag också nyfiken på. Om jag hinner så vill jag också läsa Världarnas krig i jan! Ha en riktigt fin helg och krya på dig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Berätta vad du tycker om Världarnas krig om du hinner läsa den :D

      Radera
  4. Nu har jag valt mina sex klassiker för första halvåret 2019:
    https://skrivrobert.blogspot.com/2019/01/klassikerutmaningen-fortsatter.html

    SvaraRadera
  5. Tintin-böckerna, ja :)

    Här kan du streama filmen jag nämnde på Instagram: https://www.sfanytime.com/sv/movie/6739/tintins-aventyr-enhorningens-hemlighet---svensk-text

    Väldigt kul film faktiskt, om man har barnasinnet kvar och gillar snygga animerade filmer.

    SvaraRadera
  6. "Vet ni inte vad ett VHS-band är så ..." Hahahahahahahahahahaha!!!! Vilken underbar kommentar!!! :) Det finns mycket som får en att känna sig mycket äldre än man är. Fast telefoni, disketter, kasettband, VHS-band, till och med CD-skivor börjar väl få pensionärsstämpel ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha jag kände mig lite lagom gammal och bitter där ;p Ja det är bara plocka fram rullatorn snart alltså...

      Radera