fredag 25 januari 2019

Februari TBR


10 kommentarer:

  1. Oj du är tidigt ute! Lycka till med högen!
    Och sjukt snygg i håret är du också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev lite tight med tid för att få den filmad och upp nästa vecka som hade passat bättre egentligen!
      Tack snälla :D

      Radera
  2. Små eldar överallt har jag föreslagit till biblioteket att köpa in, den har varit så hypead att jag nästan är lite nervös att läsa den :)

    SvaraRadera
  3. De två fantasy böckerna du nämnde i början ska bli spännande att höra om. Alltid lite nyfiken när det gäller fantasy. Nevermore är jag också sugen på! Man behöver, som du säger, en liten sån härlig fantasybok ibland. :) Ha en jättefin helg! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli väldigt spännande med fantaysböckerna! Ena är på över 700 sidor så får se vad jag gett mig in på ;D

      Radera
  4. Boken av Lisa Bjärbo vill jag läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår det! Ser fram emot att läsa den :)

      Radera
  5. Det var många nya namn där för mig, tack för intressanta tips!
    På tal om klassiker, läser nu Hjärtat jagar allena av Carsson McCullers, rekommenderar den varmt om du nu inte redan har läst den...

    Trevlig söndag!
    önskar
    nicklas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Den har jag inte läst :)

      Radera