söndag 30 augusti 2015

Liten allmän uppdatering

Hej på er!
Nu är det söndag, och tiden går så långsamt, så långsamt. Jag har väl aldrig längtat till första september så här mycket tidigare. September är ju höst, jag som är sommarmänniska.
Men nu är det lite annorlunda, och eftersom det kommer påverka uppdaterandet på bloggen också så vill jag nämna det här.

På tisdag kommer min pojkvän och hälsar på, han bor i Belgien och sist han var här var i...slutet av april, det var då vi blev tillsammans. Det har varit en lång väntan kan man ju säga. Han är här i tre veckor ungefär, och då kommer jag så klart att ha lite mindre tid till läsning och att skriva.

Jag har dock förklarat för honom att jag inte överlever tre veckor helt utan böcker och bloggen så han vet att jag kommer sitta här liiiite i alla fall! Haha, sånt får han ta.
Men så ni vet, det kommer inte inlägg lika oftast som jag försöker ha normala dagar, utan några stycken i veckan ända fram till den 24:e september.

Så jag försvinner inte helt! Jag blir bara lite mer frånvarande en sväng och kanske inte kan kommentera på era bloggar osv. Men jag ska försöka så mycket jag kan :).

10 kommentarer:

  1. Hoppas ni får riktigt mysiga veckor tillsammans.

    SvaraRadera
  2. Bloggen kan vänta! Hoppas ni får ett par fina veckor tillsammans!!

    SvaraRadera
  3. Bäst att du ägnar dig åt besöket - bloggen finns kvar om tre veckor... Ha det så bra!

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får riktigt mysiga och fina veckor tillsammans, hittar på en massa skoj och bara är med varandra :)

    SvaraRadera
  5. Vad roligt! Hoppas ni får tre fina veckor tillsammans :)

    SvaraRadera