lördag 8 augusti 2015

Något att se fram emot!

Åh nu är jag så pepp! Jag satt och kollade på olika förlags hemsidor för några kvällar sedan. Tänkte få lite mer koll på utgivningen som kommer, bara för att det är ganska rogivande att sitta och kolla igenom faktiskt.

Så kom jag in på Brombergs hemsida, klickade mig vidare in på hösten 2015 och höll på sätta teet i halsen.


I november kommer Bergets skugga av Gregory David Roberts ut!! Uppföljaren till Shantaram! Jag är så löjligt uppskruvad å ni förstår inte! Det tog mig visserligen tid att läsa Shantaram men jag älskade den, ännu mer efter att den fått sjunka in. När jag ser den i bokhyllan så ler jag lite för mig själv för att den var så bra.

Jag vill läsa Bergets skugga nu! Det är långt till november!

6 kommentarer:

  1. Kul när man hittar böcker att bli sådär superpeppad på! :)

    SvaraRadera
  2. Åh jag visste inte att det skulle komma en fortsättning på Shantaram. Tack för tipset, jag älskade verkligen Shantaram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag visste det inte heller! Bara tur att jag ramlade över det :D Älskade den också, ser så mycket fram emot att läsa den här!

      Radera
  3. Jag måste verkligen komma igång och läsa Shantaram. Vi ska bokcirkla om den den 26 och jag har kommit hela... 87 sidor... Gah!!! Vet vad jag har att göra närmsta veckorna...

    SvaraRadera