tisdag 4 augusti 2015

Lägenheten!

Okej, ett sista inlägg om flytten och allt sånt, sedan återgår det här till att vara en bokblogg. Lovar!

Men jag sa ju att jag skulle bjuda på bilder, så då får jag faktiskt göra det. Nu har jag packat upp allt och dessutom köpt mer möbler från IKEA. Det tillkom en soffa, ett soffbord, ett skrivbord och en fotpall (som endast köptes för att hunden skulle kunna sitta och titta ut genom fönstret...lite bortskämd? Jo men kanske..).
Och nu är jag så nöjd! Det här är jättemysigt. Jag tror dessutom att den fotpallen vid fönstret kan bli en väldigt mysig läsplats så vi får nog dela på den.




Det enda som saknas är lite småsaker som lampor osv. Och så..min klocka från IKEA som tyvärr var slut när systrarna var på jakt. Men den ska hit! Jag ska ha den bannemig!
Också ska jag skaffa mig en cykel! Så jag kan spara pengar och slippa ta bussen. Det här blir nog jättebra :).

Så! I morgon återgår jag till böcker, de där barnböckerna jag pratade om dyker upp då.

20 kommentarer:

  1. Ser riktigt mysigt ut, hoppas att du kommer att trivas där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Det tror jag att jag kommer göra!

      Radera
  2. Ser härligt ut! Och självklart ska hunden ha egen fotpall! Här är det dock katterna som är egen pall nedanför hallfönstret men så ska det vara ju! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja men precis, de måste ju ha egna platser :)

      Radera
  3. Så mysigt, hoppas du kommer trivas!

    SvaraRadera
  4. Ser super ut! ^_^ Jag älskar känslan av en ny lägenhet, när man får plocka upp allt och sätta det precis där man vill ha det! ^_^ Jag hoppas du kommer att trivas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja jag också :D Det är mysigt att få fixa till det, mycket roligare än att packa ner inför en flytt :p.

      Radera
  5. Så himla mysigt och fint! Hoppas du och hunden ska trivas :)

    SvaraRadera
  6. Det ser jättemysigt ut! :) Bra idé med fotpallen. Hoppas ni ska trivas! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Det tror jag vi kommer att göra :)

      Radera
  7. Riktigt mysigt du har fått det :)

    SvaraRadera