söndag 2 augusti 2015

Jag lever!

Hej på er! 
Jag har överlevt flyttkaoset, även om det kanske inte verkat så här på bloggen. Men nu borde jag kunna komma igång med att orka skriva igen. Det var bara så fullt upp sista veckan med jobb och flytt så varken tid eller ork fanns till läsning eller att skriva något här.



Istället köpte jag en sån liten målarbok för vuxna med 20 vykort i. Den har jag suttit och färglagt för glatta livet. Jag älskar den! Kanske är det de små med vykort jag ska satsa på, för då känns det i alla fall som jag faktiskt blir klar med en bild någon gång. Annars tar det sån tid! 

Jag ska visa lite foton på lägenheten sen också, men mina systrar är och raidar Ikea idag så jag inväntar lite nya saker. Blir det som jag tänkt så blir det här nog jättemysigt! Och då kan jag visa upp det lite mer :).

Men bokhyllorna har kommit upp och blivit fyllda, så klart. Var bland det första som gjordes eftersom alla lådor i princip innehöll böcker, så det hade blivit svårt att få något tömt annars! 

Så ja, det var egentligen bara det jag tänkte säga idag. Jag lever! Det kommer bilder! Och jag hoppas att ni har haft en fin helg :).

14 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du lever. Det blir säkert jättebra när allt är färdigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om jag får säga det själv så blir det supermysigt!

      Radera
  2. Härligt att du börjar komma i ordning i nya bostaden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väldigt skönt att slippa leva bland alla kartonger :)

      Radera
  3. Vad spännande! Ska bli kul att se lite bilder :)

    SvaraRadera
  4. Låter kanon :) Hoppas du får det bra i ditt nya bo :)

    SvaraRadera
  5. Va härligt att allt börjar komma på plats :) hoppas du och vovven kommer att trivas i din nya lägenhet! Roligt med lite bilder framöver! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Bilder kommer under veckan :)

      Radera
  6. oohhh, är det "Hemliga skogen" du har köpt? :D det är vykort som jag sitter och målar på hemma! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Funderade på den men köpte den som heter Hemma! :)

      Radera
  7. Har taggat dig till en enkät, om du får tid någon dag i flyttstöket :)
    https://johannasdeckarhorna.wordpress.com/2015/08/03/augusti-enkat/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Enkäter passar perfekt nu när jag inte fått så mycket läst! Tack!! :)

      Radera