fredag 20 maj 2022

Your answer can´t be books tag!

 

Originalvideo! 

1. What is something that you own way too many of, other than books?
2.  What is something that you do for fun that’s not reading a book?
3.  What is something special or important on your nightstand, that’s not a book?
4.  What’s something that you buy at a bookstore other than books?
5.  What’s a fun gift that you’ve received that wasn’t a book or a gift card for books?
6.  What’s a YouTube channel that you watch, that’s not related to books?
7.  Tag five BookTubers that you want to learn more about.

5 kommentarer:

  1. Exit-spelen gillar jag jättemycket! Beställde precis Döden på Orientexpressen och Sagan om ringen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillar dem! Vilka har du hunnit spela? :)

      Radera
    2. Jag har precis börjat med Exit så har bara gjort ”Den sjukna skatten” och några uppdrag i en adventskalender som jag fick överta från en kompis som inte fastnade för spelet.

      Radera
    3. Det kanske verkade som att jag spelat många men har gillat allt hittills i alla fall! :)

      Radera
    4. Jag kommer garanterat köpa fler! :)

      Radera