fredag 27 maj 2022

Juni TBR!

 

4 kommentarer:

  1. Så fin du är i håret! När vargarna kom är jag nyfiken på. Ska snart läsa Den sista migrationen tror jag. Håller med! Christie är definitivt klassiker. :) The Bees och Glennkill låter ju härligt annorlunda, ska bli spännande att se vad du tycker om dem sen. Roligt också att du kunde klämma in böcker från högen du vill läsa i år. Måste kolla min egen, tror inte det går så bra för mig än så länge :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D Hoppas du kommer gilla Den sista migrationen, jag tyckte den var bra! Jag hoppas dock den här är ännu bättre eftersom det är vargar ;p Haha det är så lätt att glömma högen med böcker man ville läsa under året, finns så mycket annat spännande som ropar ;p

      Radera
  2. Åh, The Long Way to a Small, Angry Planet år så bra!! :) Hoppas att du tycker om den.
    Haha, när du fick den gröna lappen med "Översatt" på, tänkte jag direkt på Fjärilsrummet eftersom den har synts i din hylla rätt länge. :)
    Själv hade jag hoppats bli klar med Windsorknuten nu i maj men det går så jäkla segt med min läsming, trots att jag gillar boken väldigt mycket. Så den är först ut i juni kan man säga. Har ca hälften kvar. Sedan vet jag inte vad det blir faktiskt. Fantasy eller feelgood skulle jag tro. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag också! Vill också vara med i gruppen som gillar den serien så mycket :D Lite Lucinda Riley är aldrig fel så ser fram emot Fjärilsrummet :) Hoppas du tycker Windsorknuten håller hela vägen ut! :)

      Radera