fredag 3 december 2021

November Wrap Up

6 kommentarer:

  1. För mig stannade Hex kvar ett tag efter att ha läst ut den. Mest pga slutet! XD Och jag fick också lite King-känsla över det! Och så tänkte jag mycket på deras hund :(

    Du har alldeles rätt! Hans nästa bok heter Echo och kommer den 3 feb nästa år. :D Den låter lite kuslig.
    Här kan du läsa om den om du vill:
    https://www.bokus.com/bok/9781529331783/echo/

    Mörkrets barn, Glorian och Mexican Gothic vill jag verkligen läsa!
    (Om du skulle tycka det är lite för mycket "biologi-snack" i Urtidsparken kan man skumma över det tills det spännande börjar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa jag skummade en hel del när det kom till händelserna med hunden men det hjälpte inte, blev också så ledsen för det :(.

      Tack för att du bekräftade det! :D Måste sätta den på bevakning så jag kommer ihåg den när det är dags :).

      Jag läste lite snabbare en del avsnitt då det blev mycket vetenskapligt som jag inte hängde med i :P Men den är utläst nu och jag gillade den :D

      Radera
  2. Fin november-oppsummering. Har ikke lest noen av bøkene du leste i november, men noen av dem hørtes interessante ut :) Tror Under the whispering door av T.J. Klune var den boka jeg likte best i november selv om jeg ble bittelitt småskuffet fordi jeg bare likte den mens jeg elsket The house in the Cerulean Sea av samme forfatter som jeg leste i fjor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. T.J. Klunes böcker är jag väldigt nyfiken på! Det verkar vara så många som verkligen älskar dom :)

      Radera