fredag 26 februari 2021

Mars TBR

 

4 kommentarer:

  1. Va kul att du tog med Bakvatten! :D Håller tummarna för att du ska tycka om den. Dear Fahrenheit 451 beställde jag på bokrean men fick veta sen att den var slut. Men någon gång ska jag läsa den! Jag har heller inte läst något av Kristin Hannah än men jag har också Himmel över Alaska som väntar i hyllan. Känner på mig att den kommer vara bra. Ha en fin helg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag verkligen att jag kommer göra! :D Åh nej vad trist att den hade hunnit ta slut! Hoppas du får tag på den någon annan gång :). Jag har inte börjat på den än men den verkar så charmig.

      Radera
  2. Blonde ska komma som serie, kanske borde läsa den först....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska den? Det visste jag inte! Vet du när den ska komma och var den ska sändas?

      Radera