torsdag 25 februari 2021

En bok jag längtar efter

Det är inte jätteofta jag verkligen toklängtar efter att en bok ska släppas. Men det här är en jag ser fram emot så otroligt mycket. Samtidigt är det lite sorgligt för i och med den här boken tar en av mina favoritserier slut och det kommer kännas tomt!

Jag pratar så klart om Den saknade systern av Lucinda Riley. Den släpps i slutet på maj och avslutar serien De sju systrarna. Jag vet att jag kommer vilja sträckläsa den samtidigt som jag kommer vilja dra ut på den. Vi får se vilken sida som vinner, jag gissar på sträckläsningen. 

Är ni fler som längtar efter den? Jag tycker dessutom färgerna på omslaget är helt magiska. Så vackert! 

6 kommentarer:

  1. Och jag som inte ens har börjat serien än! Men då behöver jag ju inte i och för sig vänta på nästa bok. :P Håller med dig, omslaget är riktigt snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa då kan du sträckläsa om du gillar första boken :D

      Radera
  2. Färgerna är verkligen fantastiska. Det känns som att alla läser den här serien utom jag :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag kan förstå att det känns så! 😄

      Radera
  3. Jag längtar också massor efter den och kommer köpa den så fort det går.

    SvaraRadera