lördag 24 september 2016

Helgplaner

Hej på er! 
Den här lördagen hade jag inget speciellt inlägg uttänkt, jag ville mest bara hoppa in och skriva lite och önska er en fin helg! Många är ju på bokmässan i Göteborg och jag får erkänna att jag är en aning avundsjuk, speciellt när Instagram bara svämmar över med bilder därifrån.
Någon gång ska jag ta mig dit ner jag också! Bara pengar, tid och mod infinner sig samtidigt så vill jag också nörda ner mig riktigt ordentligt. Men det är lite läskigt att tänka på hur mycket folk det är. Jag måste nog hitta någon att åka med som kan vara en lugn jämvikt åt mig om det blir jobbigt. 

Men! Helg är det ju, hur som helst, vart man än befinner sig. Ni som liksom jag befinner er på hemmaplan, har ni några planer? 
Själv jobbar jag idag, sedan kanske jag får sällskap för lite filmkväll efter det. Och i morgon är jag ledig, då har jag absolut inga planer alls än så länge. Bara mysa med hunden, läsa och skriva färdigt lite inlägg som väntar. 

Hoppas att ni har en jättefin helg vart ni än är! 

8 kommentarer:

  1. Här blir det också en lugn och skön helg. Solen skiner och det har tvättats både kläder och fönster. Men nu har jag tänt ett doftljus, gjort te, och ska börja läsa i novellsamlingen "Över en höstfika". Ha en jättefin helg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lät ju verkligen som en perfekt novellsamling att läsa precis nu :)

      Radera
  2. Jag jobbar. Och ägnar lördagskvällen åt bra böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det gick bra på jobbet och att lässtunden var mysig!

      Radera
  3. Hoppas du fick en fin helg!❤️ Jag har också en dröm att åka till bokmässan någon gång. En dag är det vår tur! 😉😄
    /amandasminnen.wordpress.com

    SvaraRadera
  4. Jag tänker i princip varje år att "Men nu kommer jag väl iväg till bokmässan!" (...men nej!) :P om du vill ha sällskap dit någon gång så följer jag gärna med! :) vore trevligt med sällskap ^^

    SvaraRadera