torsdag 4 december 2014

Tre nya böcker



Det har hittat hem lite nytt hit igen. Ett recensionsexemplar, en present från en vän och en tävlingsvinst!

  • Nattens jägare av Mattias Lönnebo har jag fått som recensionsexemplar. Det ska vara en fantasybok för åldern 12-15 (enligt adlibris). Ser jättemycket fram emot att börja på den snart!
  • Annan påföljd av Nina Larsdotter är en roman som blandar verkliga händelser med fiktion och den låter otroligt spännande. En vinst jag hade turen att kamma hem när Västmanländskans bokblogg hade tävlingar! 
  • När perfekt inte duger av Martin M. Antony & Richard P. Swinson. Kom som en överraskning på posten tillsammans med ett presentkort. Det var från en av mina närmaste vänner som vet att jag haft det lite extra jobbigt med ångest och press från mig själv den senaste tiden. Det här var en otroligt fint present, den ska bli intressant att läsa och förhoppningsvis kan jag ta med mig något från det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar