torsdag 11 december 2014

Helgens planer

Ungefär så här hade jag tänkt mig min helg:




12 kommentarer:

  1. Så hoppas jag stora delar av min helg kommer se ut oxå :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller tummarna att våra helgplaner blir av! :)

      Radera
  2. Ser alldeles underbart mysigt ut och så hoppas jag att min helg också blir :)

    SvaraRadera
  3. Ser idylliskt ut, hoppas på något liknande själv :)

    SvaraRadera
  4. Så har jag tänkt att min helg också ska se ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så här långt har helgens planer gått bra för mig, hoppas det gör det för dig också! :)

      Radera
  5. skulle gärna spendera min helg precis just så också ! helst skulle det få komma snö också som i den andra bilden :) trevlig helg !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har faktiskt snöat här i dag så det är nästan precis som andra bilden :D

      Radera
  6. Ser ut som du kommer få en toppenhelg :) Har taggat dig till att göra en enkät om julläsning. Kika in på min blogg om du vill vara med :)

    SvaraRadera