fredag 27 september 2019

Oktober TBR!


12 kommentarer:

  1. Varken verkar spännande! Kul detalj med parfymproverna också. :) Och A head full of ghosts verkar ju också riktigt spännande och läskig! :D Så många bra tips jag får idag, vill ju i stort sett läsa alla böckerna! (Sankta psyko har jag också läst och jag tyckte också den var bra!) Måste säga att din pojkvän har en väldigt god smak. :D Och smart att låta någon annan plocka ut en bok ur hyllan. Utmaningen med tjocka böcker låter också väldigt smart, den ska jag nog prova framöver. Nu ska jag sluta att babbla, hoppas ni får en trevlig helg! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag är glad att kunna på fylla på din att-läsa-lista ;p Även om den redan är överfull! :D Jag är jättepeppad på att läsa mina tegelstenar även om det blir sakta, sakta :p men då tar jag i alla fall tag i dem! Hoppas du också får en jättebra helg! :) <3

      Radera
  2. Jag som inte kan läsa läskiga böcker har faktiskt Sankta Psyko i bokhyllan. Vet dock inte om jag någonsin vågar läsa den. Men det verkar väldigt spännande! Ser fram emot att höra vad du tycker om den. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag återkommer med läskighetsgrad! :D

      Radera
  3. 'Slow But Steady' låter ju bra. Ungefär som jag gör med bibeln. Jag får nog göra så med Iliaden också, tror jag. Nu ska jag ta och kolla in den där podden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör det! Så enkelt men jag hade aldrig ens tänkt på det själv. Hoppas du gillar podden! :)

      Radera
  4. Känns som en bra blandning men majoriteten av böckerna var okända för mig så kul med lite tips!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du hittade något du kommer gilla! :)

      Radera
  5. Det svarta trädet håller jag på att läsa.

    SvaraRadera
  6. Sankta Psyko är jättebra och absolut lite spännande. Att läsa tjockisar sakta är något som även jag börjat med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns bra att tegelstenarna också får uppmärksamhet! :)

      Radera