fredag 6 september 2019

Mina lästa böcker del 12


9 kommentarer:

  1. Sara Kadefors Sandor slash Ida ska jag läsa, hittade på bibliotekets rensningshylla

    SvaraRadera
  2. Kunde inte titta igår och fredagen blev inte densamma som den brukar vara! :P Men nu så! Jag vill verkligen läsa fler böcker om Maja Grå, har läst en och älskade den. Blev också sugen på att läsa en Koontz snart. :) Har inte läst Midnatt så den kanske blir bra att plocka upp nästa gång jag ska läsa en av hans böcker. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha vad gulligt av dig! :D Oh ja, Midnatt är nog perfekt höstläsning! Ska bli spännande att se vad du tycker om den när du plockar upp den :)

      Radera
  3. Klassikerna har jag läst, utom Frostmofjället. I övrigt bara Nesser. Men många av dem har jag i hyllan. Jack the Ripper skulle jag gärna läsa. Det känns lite som det tillhör allmänbildningen faktiskt. Under Vintergatans alla stjärnor och En smak av vin blir jag nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är lite nyfiken på boken som kommit ut nyligt som handlar om Jack the Rippers offers liv mer än om honom. Den verkar riktigt bra! The Five av Hallie Rubenhold.

      Radera
  4. Så många bra böcker du läst. Just denna Backman har jag inte läst, men vill såklart. Han skriver ju såå bra.

    SvaraRadera