fredag 10 november 2017

Topp 5 faktaböcker


16 kommentarer:

  1. Å, vilken härlig nördbok den verkar vara: Atlas över ovanliga platser. Jag läser tyvärr väldigt sällan faktaböcker.

    Tack för de fina bokmärkena :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är den verkligen! :) Jag läser dem också sällan men skulle vilja bli bättre på det!

      Vad bra att de kommit fram! :D

      Radera
  2. Jag skulle också vilja läsa fler faktaböcker. Expeditionen har jag varit nyfiken på länge men dina andra tips har jag inte hört talas om.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Expeditionen är verkligen fascinerande!

      Radera
  3. Nu blev jag sugen på att beställa "Lost in Translation", den verkar så mysig!

    SvaraRadera
  4. Tack för påminnelsen! Bea Uusmas bok skall jag skriva upp på min önskelista till jul :) Jag blev så fascinerad av henne som person när hon var med i På spåret, och boken verkar fantastisk. Måste läsas! Jag läser ju en del annan facklitteratur just nu, skall snart skriva i min blogg om Nära fåglar som var underbar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du får den! Den är så fascinerande att läsa, man blir verkligen lika besatt som hon själv var när hon höll på med den :).

      Radera
  5. Expeditionen borde vara ett måste i varje hem! Den är ju helt underbar :D

    SvaraRadera
  6. Tack för trevliga boktips. Expeditionen är den enda av dem som jag läst. Den är suveränt intressant.

    SvaraRadera
  7. Vilka inspirerande och roliga tips om faktaböcker! Blev speciellt
    nyfiken på Wild och Tänk om. Expeditionen har jag redan nördat ner mig i men den kan man ju läsa hur många gånger som helst, väldigt fina bilder också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Expeditionen är verkligen superbra! Hoppas du kommer tycka om Tänk om och Vild om du läser dem :). De är verkligen bra på sina egna sätt!

      Radera