onsdag 1 november 2017

November TBR


14 kommentarer:

  1. Ingen jag har läst men blev lite nyfiken på några av dem! Verkar vara en härlig läshög i alla fall :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du blev intresserad av några! :)

      Radera
  2. Härlig video, fick flera boktips som jag också kommer vilja läsa! :) En del har redan hamnat på önskelistan. Roligt att Nitro inspekterade läshögen också. ;) Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! :D Haha ja han måste hålla koll på vilka böcker som kommer in i hans hem ;p

      Radera
  3. Ingen dålig hög du fått ihop! Hoppas du får mycket lästid så du tar dig igenom den :)

    SvaraRadera
  4. Vilka intressanta boktips, varmt tack! Blev först och främst sugen på Koontz - Tid för Odd och poesiboken, har inte hört talas om den. Skönt att du mår bättre och kul att Nitro fick vara med på din boktipsvideo, en söt och beläst hund du har också : )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Odd är verkligen en fin karaktär att läsa om så kan rekommendera den serien! :) Ja han är väldigt söt mitt lilla monster ^^

      Radera
  5. Trevlig hög du plockat ihop för november.

    SvaraRadera
  6. Du är alltid så duktigt som faktiskt läser de böckerna som du har planerat att läsa, hehe. Jag lyckas aldrig med det :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tack! :p jag trodde inte jag skulle lyckas när jag började faktiskt men det har gått bättre än jag trodde :D

      Radera
  7. Jag har haft svårt att förstå mina barn som har tålamod att se youtubeklipp istället för att snabbt läsa en text, men nu förstår jag dem - det är ju väldigt roligt att se dina filmer om böcker, med en fin liten vovve i bakgrunden :) Jag har ju utlovat filmer jag också, och kanske, kanske händer det i morgon.

    Nyckeln till Hinsides har jag förresten läst, men övriga var nya för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad roligt att höra, tack! :) Försöker hålla dem ganska korta så de inte ska vara för jobbiga att titta på :).Ser fram emot dina filmer!

      Radera