onsdag 7 januari 2015

Böcker söker nytt hem

Jag har en liten hög med böcker som söker nytt hem. Jag testar här innan jag går iväg med dom till andrahandsbutiken :).

Det enda man betalar är fraktkostnaden! Jag önskar jag kunde bjuda på den också men tyvärr har jag inte möjligheten till det.



  • Nattvandraren av Andrew Taylor, sliten i ryggen.
  • Pompeji av Maja Lundgren, hittades på en buss när det var sån där "Lämna en bok-dag" förra året, så det är en liten hälsning skriven i den.
  • Fallet Vincent Franke av Christoffer Carlsson, läst en gång.
  • Behind the scenes at the museum av Kate Atkinson, märks att den är läst men annars bra skick.
  • Rött stoft av Ann Cleeves, bra skick. 
  • Labyrinten av Kate Mosse, bra skick.
  • Den sista hemligheten av Ian Caldwell & Dustin Thomason, bra skick.
  • Vår bästa tid av Penny Vincenzi, bra skick. 
Det är bara skriva en kommentar eller skicka ett mail om man är intresserad :).Och som sagt, frakten är allt som kostar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar