fredag 25 september 2015

Åter till vardagen


Trevlig fredag på er! Det här är bara ett litet inlägg för att säga att bloggen nu kommer återgå till det normala. I och för sig tror jag inte att det har märkts så otroligt mycket att jag varit borta, jag har försökt ha ett inlägg varannan dag och det har känts som en ganska bra tidsram för inläggen faktiskt :).

Men nu har Tom åkt hem, lägenheten känns väldigt underlig, tom och tyst. Då är det tur att jag har hunden och en löjligt stor hög med recensionsexemplar att hålla mig sysselsatt med! Det har tillkommit fler böcker till den högen sen sist också. De kommer jag visa upp under helgen om jag har tid. Det är väl på tiden att det blir ett nytt videoinlägg tycker jag!

Det var bara det jag ville säga idag. Hoppas ni får en fin helg med mycket läsande, och jag ska försöka att inte vara för avundsjuk på alla som befinner sig på bokmässan!

12 kommentarer: