torsdag 10 februari 2022

Planerade inköp på bokrean!

I gårdagens inlägg tipsade jag om lite böcker från rean som jag redan läst och gillat. Idag tänkte jag visa några av böckerna jag själv är sugen på att införskaffa. Klickar ni på bilderna ska ni komma direkt till bokens sida. 


Midnattsrosen av Lucinda Riley. Det är klart jag vill ha en Lucinda Riley-bok som jag inte redan äger!


Herrarna satte oss hit av Elin Anna Labba. Den här har jag velat ha sedan den kom ut men det har inte blivit av att jag skaffat den. Nu känns det som ett perfekt läge.


Monster i terapi av Jenny Jägerfeld & Mats Strandberg. Samma sak gäller den här; har velat ha den sen den kom ut men det har inte blivit av tidigare.


Den fantastiska Ivan av Katherine Applegate är en middlegrade som jag hört otroligt mycket gott om! Jag tror jag kommer gråta.


Bekännelsen av Jessie Burton. Jag har varit lite svalt nyfiken på den här tidigare. Sedan såg jag ett inlägg om den hos Tofflan som övertygade mig om att jag vill läsa den!

10 kommentarer:

  1. Den fantastiska Ivan har jag läst på engelska och den var underbar. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det låter lovande! :) Jag har velat läsa den hur länge som helst!

      Radera
  2. Hoppas du gillar Bekännelsen lika mycket som jag. Den är... annorlunda! :-)

    SvaraRadera
  3. har inte planerat, tänkte strosa lite och titta.

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du kommer med initierade reatips!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker det är så kul att kolla sånt hos andra så tänkte jag kunde göra några själv :)

      Radera
  5. Jag har tittat och tittat, men hittar ingenting. Eller jo, en bok är det som jag känner mig lite sugen på. Jag fattar ingenting 😬😱🤪

    SvaraRadera
    Svar
    1. En! Det var inte mycket :P Vad har hänt?? ;)

      Radera