fredag 4 februari 2022

Januari Wrap Up

6 kommentarer:

  1. Wolf Hall väntar fortfarande i bokhyllan, gillade filmatiseringen i svt

    SvaraRadera
  2. 56 days blev jag intresserad av, hade inte hört talas om den innan visade den här på din blogg. :) Låter som ett spännande upplägg. Ska skriva upp den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror du skulle kunna gilla den! :) Måste kolla upp fler böcker från författaren. Hon har en som heter The Nothing Man som låter jättebra :D

      Radera
  3. Och jag som tyckte så himla mycket om Wolf Hall. Jag saknade verkligen Cremuel när jag la ifrån mig boken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte om den men inte riktigt så mycket som du gjorde! Jag hade verkligen hoppats på det. Men vem vet, kanske fastnar ännu mer för andra delen :)

      Radera