fredag 4 juni 2021

Maj Wrap Up

4 kommentarer:

  1. Bravo! Jag är imponerad. Det var ju så många tjocka böcker du valde. Jag läste (lyssnade) också om kossorna, men kände mig lite kluven till boken. Fem kvinnor måste jag försöka ta tag i lite snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tack! :D Hoppas verkligen du kommer tycka om Fem kvinnor! Det är en sån bok jag vill att alla ska läsa och älska.

      Radera
  2. Är så imponerad att du fixade det! :D Såå.. när blir nästa bokköp?? Eller har det redan hänt? ;) Konferensen MÅSTE jag läsa! Vill också läsa Fem kvinnor, blev påmind av den efter att ha titta på filmen From Hell igår. Bra film! Kan förresten tänka mig lättnaden med lite mindre antal böcker i Juni. :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kanske såg bokköpen på instagram idag :D From Hell har jag sett några gånger men nu var det ett tag sedan! Tack för påminnelsen om den :)

      Radera