lördag 12 april 2014

En ny bok i ett underbart paket!

Så, igår när jag kom hem från praktiken låg det ett litet avi och väntade på mig innanför dörren. Jag hade tänkt vänta till idag med att hämta ut det, men två av mina vänner drog upp min nyfikenhet tills jag inte kunde stå emot nå mer. Jag knallade iväg och hämtade det i alla fall!

Får mitt paket och ser det här:


Tror ni det stillade min nyfikenhet? Eh nej! Den åkte upp några snäpp till. Skyndade hem och öppnade paketet: 


I det låg en söt liten råtta, en disktrasa, ett papper och boken Inga kelgrisar, inga styvbarn av Cia Sigesgård. Jag älskar hela paketet! Så kul! Och det har verkligen gjort mig ännu mer nyfiken på vad sjutton boken kommer innehålla. Tusen tack till Kalla kulor förlag! 

12 kommentarer:

  1. Vad roligt det är när de lägger ner lite mer tid och kraft på utskicken!

    SvaraRadera
  2. Wow, vilket härligt paket. Sådant man blir glad av!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var en perfekt start på helgen att få hämta ut det! :)

      Radera
  3. Fick också detta underbara paket :)

    SvaraRadera
  4. Nej vilket häftigt paket! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var riktigt kul och annorlunda! ^^

      Radera
  5. Detta gör ju att man verkligen bli sugen på boken!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag ser verkligen fram emot den! :)

      Radera
  6. Haha, verkligen kul paket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det! Kul med lite extra eftertanke :)

      Radera