lördag 4 januari 2014

En ny bok och lite ugglor

Jag fick ett litet presentkort på adlibris genom en app på facebook för ett tag sedan, och jag kunde ju inte låta det gå ut utan att använda det. Det hade ju faktiskt varit väldigt ohyfsat av mig. Så det blev en bok från min önskelista som hittade hem till mig! 


  • Glaskupan av Sylvia Plath
För ett tag sedan fick jag för mig att jag verkligen ville läsa något av henne. Jag tror det var efter att ha läst någon blogginlägg hos någon, minns tyvärr inte vem! Så nu passade jag på.

Dessutom har jag fått hem ett nytt skydd till mobilen! Jag kunde inte motstå de där söta ugglorna, det gick bara inte. 

14 kommentarer:

  1. Jag skulle inte heller kunna motstå ugglorna:). Så söta!

    SvaraRadera
  2. Glaskupan skall jag läsa denna månad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska också försöka göra det! :)

      Radera
  3. Ugglorna var ju tokfina! :)

    SvaraRadera
  4. Jag har inte läst något av Sylvia Plath så ska bli intressant att se vad du tycker sedan, om du rekommenderar eller inte :)

    SvaraRadera
  5. Jag blev besviken på Glaskupan, men jag hoppas att du gillar den :)

    SvaraRadera
  6. Jag har en utmaning åt dig, antar du den? ;D

    http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/2014/january/steffis-utmaning-35-fragor-om-bockerna-fran-2013.html

    SvaraRadera
  7. Haha jag ska kika in och se om jag vågar anta den! :p

    SvaraRadera
  8. Åh den har jag hemma dock oläst men tänkt ta mig igenom den någon gång:)

    sv: Visst är det kul:) jag har tänkt varje gång jag sett serien att det hade varit roligt att läsa Nikki Heat serien men glömt kolla varje gång tills nyligen:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte försöka mig på den snart nån gång! Den verkar bra :)

      Radera