måndag 20 januari 2014

5 frågor om boken du läser nu



Hur många kap har du läst ur boken?
Jag ska börja på kapitel 5.

Vad var den första meningen i boken?
"Det var en besynnerlig, kvav sommar, den sommaren de skickade makarna Rosenberg till elektriska stolen, och jag visste inte vad jag gjorde i New York."

Vad var den sista meningen du läste i boken?
"Jag är utsvulten."

Hur tycker du boken verkar?
Bra, tror jag, jag har inte riktigt fått ett ordentligt intryck av den ännu men jag tycker inte den är dålig i alla fall! Det är svårt att förklara.

Vilken händelse är din favorit än så länge?
Hm. Jag har nog ingen riktig favorithändelse än. Jag får kanske återkomma med det här senare i boken igen!

4 kommentarer:

  1. Så här skrev jag i min recension: "Boken får tre stjärnor eftersom det är en bra bok, men den får bara inte mig att gå igång."

    Jag tyckte det var en bra bok, men den berörde mig inte på det sätt som jag skulle ha önskat att den gjorde.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite så känns det nog hittills för mig också, men jag hoppas jag blir mer berörd längre fram.

      Radera
  2. Tack för din kommentar i min blogg! Jag blev rätt nöjd med bokmärkena trots att det är första gången jag testar. Har det ena i den pocket jag läser just och det funkar alldeles utmärkt. Blir glad av att se lite bling, bling hänga på bokryggen. : )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tänka mig det är kul med mer speciella bokmärken! :)

      Radera