måndag 20 augusti 2012

Lite nya lånade böcker

Jag har varit till biblioteket igen, egentligen skulle jag bara hämta ut en bok som jag hade reserverat. Men det  var till slut två böcker som fick bli med mig hem.



  • Alfasyndromet av Anders Hallgren. En bok som jag hört många säga att man som hundintresserad borde läsa. Det var den jag hade reserverat så nu ska den läsas! 
  • Delirium av  Luaren Oliver. Har läst så mycket om den här på olika bokbloggar så när jag såg den i hyllan var jag tvungen att låna hem den också.

6 kommentarer:

  1. Själv ska jag lämna tillbaka en bok imorgon. Får se hur många jag kommer hem med.. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det är smått omöjligt att komma tomhänt därifrån ;)

      Radera
  2. Delirium ska vara riktigt bra har jag hört :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har jag också så ska bli kul att läsa den :)

      Radera
  3. Jag skulle bara fixa ett lånekort och kom ut med 10 böcker varav två var kokböcker^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha det blir lätt så! :D Finns ju så många som ögonen fastnar på där inne :)

      Radera