måndag 13 augusti 2012

Biblioteksbesök

Idag var jag förbi biblioteket för att lämna tillbaka den stora högen med böcker jag haft till sommarkurserna. Som tur är var sambon hemma så jag kunde få skjuts, det hade varit jobbigt att ta promenaden dit med den tunga väskan :).

Jag hade från början inte tänkt låna något nytt, eftersom jag har så många egna olästa här hemma. Men när kollade runt på bokbloggar i morse så såg jag en bok jag varit intresserad av tidigare men glömt bort. Jag hoppade in på bibliotekets hemsida för att kolla om den fanns inne, och tänk, det gjorde den! Så en bok fick jag med mig hem!


Det ska bli intressant att läsa den här sedan, det får nog bli min kvällsbok efter att jag läst ut En liten hattaffär på hörnet som för tillfället är min sängbok :).

8 kommentarer:

  1. Det ska bli kul att höra vad du tycker om sedan, jag har kikat lite på den och känner mig nyfiken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag längtar efter att få börja med den! :) Hoppas den är så bra som den låter :)

      Radera
  2. En liten hattaffär runt hörnet ska bli intressant att läsa om. Den ser intressant ut n_n Men den andra då? När läser du den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. På dagarna :) Jag letar jobb så har en del lässtid än så länge på dagarna också.

      Radera
  3. Hm, aldrig hört talas om men hoppas den är bra :)

    SvaraRadera
  4. Åh, den vill jag också läsa. Har försökt få att vi skulle läsa den i min bokcirkel men jag blev nedröstad. Får gå på jakt på bibblan i höst istället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska se om jag hinner bita tag i den mer ordentligt ikväll! Har bara läst några sidor hittills :)

      Radera