fredag 10 mars 2023

Februari Wrap Up!

4 kommentarer:

  1. Ja, det var flera böcker som
    jag blev nyfiken på, bl.a. Straff.
    Tack för intressanta boktips!

    Allt gott
    Nicklas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ett tag sen! :) Hoppas allt är bra med dig? :)

      Radera
  2. Du är en riktig kämpe med att läsa böcker! :p Holly Jacksons bok låter spännande! Och du har fått mig att bli riktigt nyfiken på The Weight of Blood, den har jag lagt till på listan. :) Jag är glad att du tyckte om Dolores Claiborne. Och nu blev jag sugen på att plocka en Darcy Coates-bok igen! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tack! Tänk om man kunde få nå pris för det eller nå ;p Jaaa du måste läsa The Weight of Blood, den är fantastisk! Jag måste skaffa fler av Coates böcker!

      Radera