fredag 12 augusti 2022

The Anti TBR Book Tag


Bokföring enligt Monikas inlägg!

C. R. M. Nilssons inlägg!

1. A popular book everyone loves that you have no interest in reading.
2. A classic book (or author) you don’t have an interest in reading.
3. An author whose books you have no interest in reading.
4. A problematic author whose books you have no interest in reading.
5. An author you have read a couple of books from and have decided their books are not for you.
6. A genre you have no interest in or a genre you tried to get into but couldn’t.
7. A book you have bought but will never read (this can be a book you have unhauled/returned to the library unread).
8. A series you have no interest in reading or a series you started and have dnf’d.
9. A new release you have no interest in reading.

4 kommentarer:

  1. du har titel på många böcker du inte vill läsa 🙂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är bra att vet vad man inte är intresserad av också :)

      Radera
  2. Brott och straff ja... den läste jag som arbete i gymnasiet och det var en plåga, som jag minns det. I alla fall första halvan. Av någon oklar anledning så kan jag inte sluta fundera på den och jag har allvarligt övervägt att läsa om den 😬

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att ta sig igenom den en gång tycker jag är imponerande! Gör du det en gång till känns det som värt någon sorts medalj 😃

      Radera