fredag 19 augusti 2022

8 spooky böcker jag vill läsa i höst!

 

6 kommentarer:

  1. Ha ha, omslaget på Christies är verkligen obetalbart. Zafon skulle jag nog klara, men de andra får jag nog hoppa över :)

    SvaraRadera
  2. Finns det något bättre än tips på spökliga böcker! :D Jaa du får gärna ge mer tips längre fram också! Haha jag tror jag har den Christie boken med det omslaget. ;) The Only Good Indians låter spännande!

    Hihi ja visst var det en tjej på instagram som rensade Nevills bok, blink blink ;) Den är tjock men det börjar redan på första sidan och sen är det non-stop. :) Hoppas du gillar den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh just ja! Det var från dig, gud nu känner jag mig jättedum som glömde det.

      Radera
  3. Tack för många spännande tips!
    Blev extra nyfiken på Kings novellsamling.

    Ja du får gärna ge mer spöktips framöver,
    passar ju bra nu när hösten är på gång 😀

    Allt gott
    Nicklas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Novellsamlingar är bra att ha ibland!

      Radera