måndag 29 augusti 2022

Höstpaus

Här har det ekat tomt i en vecka nu. Det är helt enkelt för att min läslust har packat en väska och åkt iväg på semester. Och den har så klart inte lämnat något meddelande om när den tänker komma tillbaka. Så jag tänker så här, jag tar en liten höstpaus. 

Under alla år jag bloggat är det väl inte ofta jag har tagit en ordentlig paus. Jag vet att många brukar ta lite sommarsemester från bloggandet men det har jag inte riktigt gjort. Men nu när jag ändå inte läser så blir det svårt att fylla bloggen med något. 

Så, vi ses när vi ses. Jag hoppas ni har det bra!

18 kommentarer:

  1. Ah, då kanske din läslust träffar min läslust på semestern. :D Min drog för ganska länge sedan. Kan tänka mig att de har party och dricker paraplydrinkar, och förmodligen tänker de inte på oss överhuvudtaget.
    Jag tycker att du helt klart förtjänar en paus. Jag tror aldrig att jag har varit med om att du har pausat tidigare, så det är verkligen på tiden. :) Om du ändå vill skriva något kan du ta upp saker som man kan göra när man inte läser. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det vore väl trevligt om de hade sällskap av varandra när de inte vill vara sällskap till oss! Jag har så smått börjat läsa igen, kanske börjar uppdatera lite smått snart också men det lär inte bli varje vardag som förr, inte än iaf :).

      Radera
  2. Så klart man skall ta en paus om man känner att man behöver. Vi finns hör när du kommer tillbaka. Kram.

    SvaraRadera
  3. Hoppas läslusten i alla fall skickar ett semesterkort. Ta all den tid du behöver. ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack <3 Den har börjat hälsa på lite då och då igen iaf!

      Radera
  4. Ha en fin pause og håper leselysten plutselig kommer tilbake :)

    SvaraRadera
  5. Det är du verkligen värd. Men jag
    hoppas förstås att du återkommer
    med ditt bloggande nån gång framöver. Många bra och spännande lästips har man ju fått av dig genom åren.

    Ta hand om dig och hoppas att du får
    en riktigt skön läspaus!
    Hälsar
    Nicklas

    SvaraRadera
  6. Hoppas att din läslust kommer tillbaka snart ❤️

    SvaraRadera
  7. Kämpa på! Läslusten kommer tillbaka och vi bloggare följer dig oavsett <3

    SvaraRadera