fredag 27 mars 2020

April TBR


8 kommentarer:

  1. Jag har läst Obsidio. Tycker att den gjorde de andra två böckerna så sjukt mycket bättre! När du läst, så kommer du förstå :D

    SvaraRadera
  2. Robert Harris skriver jättebra och intressanta böcker. Har läst tre av dem hittills och är jättepepp på att läsa den senaste.

    SvaraRadera
  3. Det ser ut som en bra blandning tycker jag. Jag har dock inte läst någon av dem men hoppas de är bra!

    SvaraRadera
  4. Jag läste faktiskt 'Glöm mig' som första bok i mars, helt oplanerat. Den var bra - men hemsk - och gick väldigt snabbt att läsa. Jag har fortfarande lust att strypa hans mamma. Ursäktar alkoholism verkligen vilka psykiska övergrepp som helst?
    Reseskildringen lät spännande. Funch uttalas Funk, helt enkelt :)
    Omslaget på Waking Gods var riktigt snyggt. Ska nog läsa på om serien. Och om Obsidio också.
    Ska lägga ut min TBR alldeles strax. Kanske inte så mycket i din smak där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser fram emot att läsa den! Även om jag anar att ilska kommer komma fram. Och frustration. Jag växte också upp med en alkoholist i hemmet (ingen jag var släkt med) och det kommer nog röra upp en del känslor att läsa boken. Ska bli spännande att kolla in din TBR! :)

      Radera