fredag 16 augusti 2019

En liten läsvlogg


10 kommentarer:

  1. Så dumt å høre at hunden din ikke var i form i går, men godt å høre at det gikk bra. Og dyr kan være litt dampsugare ja, husker det fra da vi selv hadde hund i min familie. Ellers fint med leselogg og håper hunden din kvikner til og at det blir en fin dag tross alt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för omtanken till Nitro! :) Han är alldeles pigg igen :)

      Radera
  2. Alltid lika mysigt att få följa med dig i en vlogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så glad att du tycker det :D

      Radera
  3. Stackars Nitro. Jag blev själv lite darrig när jag hörde att han inte mådde bra. Men så skönt att det löste sig av sig självt! :) Så roligt att följa med på en läsvlogg! Och kul att du snart redan har plöjt igenom TBR-högen. Då kan du ju sticka in med fler av dina egna böcker. ;) Har du sett att det kommer en ny Stephen King-bok? Ha en mysig fredag och klappa Nitro från mig. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för omtanken om vovven! <3 Det är ju så sjukt jobbigt innan man vet vad som är fel när de är hängiga, om de bara kunde prata!
      Är det Institutet du tänker på? :D

      Radera
    2. Ja det är ju så svårt när de som sagt inte kan prata! Hoppas både du och Nitro har fått sova ut nu. :) Institutet hette den ju, vet inte ens om vad den handlar om än, såg bara att den skulle komma. :p

      Radera
    3. Det har vi! :) Jag har bara sett lite vad den ska handla om och den låter spännande :D Det är ju en King så den kommer helt klart hitta hem hit till slut i alla fall :P

      Radera
  4. Lille gubben då! Så skönt att det redde ut sig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! De kan skrämma livet ur en de små liven när de inte mår bra.

      Radera