tisdag 11 november 2014

Skulle du hellre....-tag

Hej på er! Idag är jag här med en tag, jag har inte blivit taggad utan hade bara tråkigt i helgen. Vill ni göra den så gör gärna det och hojta så kollar jag era svar :). Vill ni inte spela in en video så svara i text! Jag lämnar alternativen under videon så blir det lättare!

Har ni inte lust eller tid att titta på filmen så är mina svar även markerade i tjock text här nedanför så ni kan se vad jag svarat ändå, skillnaden är att i videon blir valen mer förklarade :).



Skulle du hellre...

1. Läsa bara trilogier eller fristående böcker?
2. Läsa bara kvinnliga eller manliga författare?
3. Handla i en fysisk bokaffär eller på internet?
4. Se att alla böcker blir filmer eller tv-serier?
5. Läsa 5 sidor per dag eller 5 böcker per vecka?
6. Vara en professionell recensent eller författare?
7. Bara läsa dina 20 favoritböcker om och om igen eller alltid läsa nya som du
inte läst tidigare?
8. Vara en bibliotekarie eller jobba i bokaffär?
9. Bara läsa din favoritgenre, eller alla genrer förutom din favorit?
10. Bara läsa fysiska böcker eller e-böcker?

6 kommentarer:

  1. http://ielinashylla.wordpress.com/2014/11/11/skulle-du-hellre/ - jag har svarat. Dock ändrade jag stavfelen (skadad svensklärare du vet)... ;O Can't help it (hope it's okay?)! Det var jätteklurigt att svara, men också kul. (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det är klart! Såg själv nu vart jag hade slarvfel, uh, irriterande! Men nu har jag rättat till det själv också! Tack för att du såg det :D Ska kolla in dina svar!

      Radera
  2. Jättekul tag då det där faktiskt är frågor jag ofta funderar på överlag. Kommer svara men det blir imorgon. :-)

    SvaraRadera
  3. Nu har även jag skrivit en egen variant av dina frågor ;)

    SvaraRadera