lördag 15 november 2014

Bok-till-Film gif Tag

Jag blev taggad inne hos Malin på Jag och mina böcker att göra en tag hon kommit på efter att ha gjort The Book Gif tag. Så nu ska man hitta gifs till böcker som blivit filmatiserade! Jag hade kul att hitta gifs till den förra tagen så självklart är jag med nu också :).

"Så här går det till: Varje person som blivit taggad får 7 filmatiseringar baserade på böcker som man sedan ska sätta en passande gif till baserat på vad man tycker om just den filmatiseringen. Filmerna kan vara sådana som är gamla, nya eller sådana som inte ens blivit släppta än (bara fantasin och förmågan att googla sätter gränserna!). Varje person som blivit taggad får sedan tagga 5 personer och ge dem 7 filmatiseringar. :) Lycka till! /Malin på Jagochminaböcker"

The Maze Runner (Inte sett men vill se)



The Hobbit (sett de två första delarna och vill se tredje när den kommer)



Da Vinci Koden (Sett, kunde varit så bra men blev mest mjeh)



The Help (Sett) 



Gone Girl (Inte sett än) 



Sense and sensibility (Sett) 



The Shining (Sett) 


Tack för taggen Malin! :) Den gjorde min lördag roligare! Jag är dock för slut i skallen efter en dålig natt så jag har inte fantasi nog att hitta på filmer och skicka vidare utmaningen den här gången så jag avslutar bara här :). 

4 kommentarer: