måndag 24 november 2014

Book haul!

Jag är här med en book haul igen. Det är lite secondhand-fynd och recensionsexemplar som visas upp :).



Böckerna som jag pratar om är:

  • Shirley av Charlotte Bronte
  • Eddan - De nordiska guda- och hjältesångerna
  • En engelsman i Paris av Nicolas Barreau
  • Fågeln som vrider upp världen av Haruki Murakami 
  • Flickan som älskade Tom Gordon av Stephen King
  • Till skogs av Tana French
  • A touch of dead av Charlaine Harris
  • Club Dead av Charlaine Harris
  • Dead as a doornail av Charlaine Harris
  • Definitely dead av Charlaine Harris
  • All together dead av Charlaine Harris
  • From dead to worse av Charlaine Harris
  • Dead and gone av Charlaine Harris

  • En mörk och förvriden flod av Sharon Bolton
  • Rovdjur av Caroline L. Jensen
  • Hud av Mo Hayder
  • Garnethill av Denise Mina

4 kommentarer:

  1. Sv: Sätt igång och börja läs den nu! Vi har kommit till sidan 60, ska läsa till sidan 100 till på onsdag! :)

    (Lika bra att svara på din blogg ;) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha wow..jag vet inte ens vad jag ska säga om den :D

      Radera
  2. Aww, lilla vovven. Han gör mig så glad!!

    SvaraRadera