fredag 10 september 2021

Augusti Wrap Up

 

4 kommentarer:

  1. Där ser man, jag trodde nog att du skulle gilla Minnet av vatten. Jag tyckte så himla mycket om den, som du vet. Sändebudet är jag uppenbarligen den enda som inte gillade. Unorthodox blir jag nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trodde också jag skulle gilla den mycket mer än jag gjorde! Unorthodox kan jag verkligen rekommendera, både boken och serien. De var väldigt intressanta.

      Radera
  2. Kom på att jag glömde skriva en kommentar här! XD Ska bli intressant att se vad jag kommer tycka om Minnet av vatten sen. ;) Och Devoted låter ju hur bra som helst! Sky Song tyckte jag också var mysig och en favoritdel är just den om naturen och djuren. :D Håller med dig om The Wise and the Wicked. Tyckte också den var seg, inte förrän i slutet blev det bra. :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jättenyfiken på vad du kommer tycka om Minnet av vatten! :D Devoted skulle du nog tycka om tror jag :) Haha roligt att vi tyckte så lika om The Wise and The Wicked! Det kändes verkligen som att berättelsen började först i slutet.

      Radera