fredag 9 april 2021

Mars Wrap Up

6 kommentarer:

  1. Det blev ett gäng, kul. Den sista migrationen och Giftmakerskan är jag väldigt nyfiken på!

    SvaraRadera
  2. Så många böcker! Och så många BRA böcker det verkar vara! Många av böckerna du läst i Mars har jag lagt till min framtida lista över böcker jag vill läsa. :D Bl.a. Den sista migrationen, Vargbröder, Giftmakerskan, Uppdraget i London m.m. Och strök en, Blonde. ;) Det skulle vara rätt intressant att höra en intervju av Oates om just den boken.

    Dear Farhrenheit 451 har jag läst en hel del i nu och jag tycker väldigt mycket om den! Plockar upp den lite då och då och läser. Stort tack ännu en gång! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha skönt att du kände att du kunde stryka Blonde! Jag ska försöka glömma den upplevelsen 😅.

      Vad kul att du tycker om den! 😍 Så glad att den kunde hitta ett bättre hem hos dig! :)

      Radera