fredag 16 april 2021

Bookshelftour del 5!

 

4 kommentarer:

  1. Oj vad mycket böcker du har att läsa!
    Jag har läst ett par av dem, däribland Annika Norlins debutsamling,
    Jag ser allt du gör, den tyckte jag mycket om. Fred Vargas
    Cirkeln tyckte jag mycket om också. Kallocain
    köpte jag på bokrean och ska läsa snart.
    Gillade för övrigt snusmumriken och bokmärkena på Nitro och Amaris, väldigt gulligt. Många fina omslag på böckerna men Dante-utgåvans omslag sticker verkligen ut,supersnygg. Måste köpa den!

    Allt gott
    hälsar
    nicklas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja jag är inte boklös :D Mycket att välja på! Dante-boken var en present och den är verkligen vacker!

      Radera
  2. Så många böcker jag vill läsa av dem! :D Koontz Frankenstein-böcker hade jag faktiskt inte hört om förut, så dem ska jag kolla upp. Kallocain vill jag verkligen läsa. De två böckerna av Hilary Mantel har jag också väntandes i hyllan men jag är lite nervös inför dem. Den första är ju en liten tegelsten. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa Wolf hall är riktigt skrämmande! :p Vet inte när man kommer våga plocka upp den!

      Radera