fredag 23 mars 2018

Anything but books tag


1. Name a cartoon that you love.
2. What is your favorite song right now?
3. What could you do for hours (that isn't reading)?
4. What is something you love to do that your followers would be surprised by?
5. What is your favorite unnecessarily specific thing to learn about?
6. What is something unusual you know how to do?
7. Name something you’ve made in the last year (and show us, if you can)
8. What is your most recent personal project?
9. Tell us something you think about often (maybe while staring out of windows)
10. Give us something thats your favorite, but make it something oddly specific,
not like your favorite food, but like your favorite food when you’ve been studying
for hours and forgot to eat. Or, you know, something like that.

14 kommentarer:

  1. Jag lyssnar sällan på musik men när jag gör det, gör jag som du. Totalt lyssnar sönder en låt tills jag spyr på den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju inte så smart av en att göra så egentligen men det är svårt att låta bli! :)

      Radera
  2. Rolig tagg! Jag kanske göra den sen jag med :)

    SvaraRadera
  3. Skön video och vilka bra svar du hade! Själv är jag lat och svarar bara på fråga 1 och 2; Djungelboken och The Verves Bitter sweet symphony.

    Trevlig helg
    hälsar
    nicklas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en bra låt! Trevlig helg :)

      Radera
  4. Alltid fint att få titta in här hos dig. Du förgyller min vardag.
    Pölsa är gott - men jag tror att jag avstår makaronerna :)
    Ska se om jag kan få till en jag också, nu när jag för första gången på en månad faktiskt har lite tid för återhämtning och "göra vad jag vill" (ja, förutom städa, tvätta och göra rent i hönshuset då).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack för de fina orden! De värmde hjärtat :)
      Vad kul att du gillar pölsa, även utan makaroner, det är sällan jag träffar på någon som gör det :D Ser fram emot att läsa dina svar om du gör den :)

      Radera
  5. Kul tagg och roligt att få veta litet mer om dig :) Jag gillar också Scooby Doo, jag såg filmerna och läste serietidningarna när jag var liten och sedan när barnen brukade titta på Scooby Doo. Jag blir litet nostalgisk när jag tänker på det faktiskt, det var en mysig tid att sitta i soffan och titta på tecknade filmer, och alla Astrid Lindgren-filmerna ♥, när de var små. Jag brukade göra Scooby-snacks, formfranska skuret i fyrkantiga bitar med pålägg emellan och i många lager så att det blev höga travar som hölls ihop av tandpetare. Det skulle alltså likna de där jättemackorna som Shaggy och Scooby brukar äta ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag missade helt serietidningarna! Det är inget jag kan komma ihåg i alla fall att jag läste utan jag var fast i filmerna :). Jag har suttit och kollat barnprogram och sånt med lillebror när han var liten och trots att jag är så less på Toy Story så jag kan spy nu för tiden är det verkligen fina minnen! <3

      Radera
  6. Vilken kul tag! Jag gillar också Scooby Doo. Jag missade av någon anledning helt Bumbibjörnarna när jag var liten, kanske de var lite bortglömda i mitten på 90-talet eller så levde jag i min finlandssvenska bubbla :D

    Här är mina svar!
    http://snowglitter.blogg.se/2018/march/anything-but-books-tag-2.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ju född 88 så det borde vara mitten av 90-talet som jag kollade bumbibjörnarna tycker jag :D. Ska kolla in dina svar!

      Radera
  7. Denne taggen var en artig utfordring så jeg låner den. Ellers interessant og fint å se svarene dine :)

    SvaraRadera