söndag 14 juli 2019

Omslagslansering för Blynätter av Anna Jakobsson Lund!

Hej på en söndag! Det hör inte till vanligheterna att det kommer ett inlägg på helgen men idag är en speciell dag. Anna Jakobsson Lund släpper omslaget till sin nya bok Blynätter! Jag har älskat alla böcker jag har läst av henne hittills och ser verkligen fram emot att ta tag i den här också. Det kan inte bli annat än bra.

Omslaget är verkligen otroligt fint och gör mig intresserad direkt. Lägg till baksidan som verkar utlova en hel del äventyr och jag är helt fast. 26:e augusti släpps den så nu vet ni vad ni har att se fram emot!


4 kommentarer:

  1. Åh, den här hade jag ingen aning om, tack för tipset! :D Den verkar riktigt intressant och spännande. Och riktigt fin är den ju också! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla hebnes tidigare böcker har varit jättebra så jag är säker på att den här också kommer vara det :D

      Radera
  2. Jag får nog ta och kolla upp den där författaren, som jag inte ens hört talas om.

    SvaraRadera