fredag 14 juni 2019

Mina lästa böcker del 10


10 kommentarer:

  1. Jag borde också bli bättre på att läsa engelska böcker. Blev så nyfiken på Birdbox och Locke & Key! :) Även House of leaves. Verkar som jag dras till skumma böcker! ;) Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skumma böcker är bra! :D Trevlig helg!

      Radera
  2. 84 Charing Cross Road av Helene Hanff är en av mina absoluta favoriter, filmen också fin, har varit på plats:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2014/01/min-favoritfilm-pa-svt1-idag.html

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med alla flikar och minnesflärpar i böckerna. Det var många böcker jag aldrig hört talas om och några som jag blev påmind om att jag vill läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vissa blir det många i! :) Kul att kunna gå tillbaka ibland.

      Radera
  4. Jag har samma utgåva av Peter Pan och trooor att jag har läst den, för lääänge sedan. 84 Charing Cross Road gillar jag också jättemycket, som jag tidigare nämnt. Dash och Lilys utmaningsbok hittade jag utsorterad på bibblan härom veckan och lade genast beslag på. The Vicar Woman och Brave Enough har lagt in på Book Depositorys wishlist :)
    Btw, du tänker väl köra 6 klassiker på 6 månader del 4?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag hade funderingar på att byta utmaning men ni är en del som är peppade på att köra en omgång till så det blir nog en fjärde del! Det är ju ett jämt och fint tal att avsluta på också! :)

      Radera
    2. Vore inte del 6 snyggare? :)

      Radera
    3. Haha mjaa det vågar jag inte lova något om! :)

      Radera