fredag 5 april 2019

Vårstädningstagg


10 kommentarer:

  1. Jag är också lite skraj för tjocka böcker även om jag jättegärna vill läsa dem. Vill t.ex läsa Flickan från ingenstans - Justin Cronin och Outlander-serien! Divergent-serien åkte ut hos mig också. Equilibrium måste jag läsa snart! Ha en jättefin helg! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst första delen av Cronin, den var jättebra! Men inte tagit mig igenom resten ännu. Måste verkligen göra det snart! Ha en fin helg du också :D

      Radera
  2. Hej!

    Blonde vill jag också läsa men det är ju lätt hänt att man drar sig
    för att läsa tegelstensromaner. Boken jag just nu ser fram emot att
    läsa är en diktsamling av Sonja Åkesson.

    Hoppas du får det lite vårfint i Luleå snart!

    Trevlig helg
    önskar
    nicklas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är övertygad om att den kommer vara otroligt bra så borde verkligen påbörja den snart! Trevlig helg! :)

      Radera
  3. Zola har skrivit mycket, även trevliga böcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror inte jag kommer läsa något mer av honom :)

      Radera
  4. Zolas bok som blivit trevlig tv-serie:
    https://hannelesbibliotek.blogspot.com/2013/07/emile-zola-i-svt1.html

    SvaraRadera
  5. Jag skulle också vilja läsa Andarnas labyrint-serien. Tänkte lyssna på dem men de finns tyvärr inte som ljudbok.

    SvaraRadera