lördag 6 februari 2016

En väldigt träffande bild


Någon mer än jag som känner igen sig? ;) 

26 kommentarer:

  1. Åh, har du en strip med mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha var lite så jag kände när jag såg den på fb :)

      Radera
  2. Självklart känner man igen sig!!!!!! :)

    SvaraRadera
  3. Haha, ja :) Jag delade den på FB tidigare i veckan och mina vänner höll med om att det är sååå jag. Snålar verkligen in på det mesta förutom böcker.

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Ja de sista två rutorna får mig att skratta varje gång! :D

      Radera
  5. Haha, såg den där på fb tidigare och igenkännandet alltså. Sååå träffande! :D

    SvaraRadera
  6. om man snålar med allt annat kan man köpa mer böcker! och böcker är det bästa som finns haha :)

    SvaraRadera
  7. Haha det där händer alldeles för ofta ;)

    SvaraRadera