söndag 12 juli 2015

Sjukstuga

Bah, det var ju inte så här jag ville tillbringa min söndag. Jag har fått tillbaka Nitro efter att han varit i stugan en vecka, solen skiner, jag är ledig. Jag tänkte mig lång, lång promenad, kanske med kameran. Kanske ta med en bok och sitta ute och läsa någonstans.

Så vaknar jag upp med rakblad i halsen och när jag skulle hämta tvätten från tvättstugan i morse svartnade det för ögonen på mig. Kul kul. Så det blir ändringar i planerna, det blir te och bok i sängen och korta turer ut med vovven.
Jag hoppas er söndag är bättre!


22 kommentarer:

  1. Krya på dig. Här blev det klippa gräsmatta tills jag var så bromsbiten att jag inte stod ut längre. Hemska monster de där. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch jag avskyr bromsar! De är onda! Betten blir löjligt stora också.

      Radera
  2. Här ska det packas för resa till sommarstuga. Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du får det fint i sommarstugan! :)

      Radera
  3. Jag hoppades att Sjukstuga var en boktitel...
    Krya på dig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om det ändå vore så väl! Tack <3!

      Radera
  4. Krya på dig ! Och vilken underbar bild :)

    SvaraRadera
  5. Usch vad trist! Krya på dig <3

    SvaraRadera
  6. Usch stackare, krya på dig riktigt ordentligt.

    SvaraRadera
  7. Fy då. Låter inget vidare. Krya på dig. Kram!!

    SvaraRadera
  8. Inte kul att bli sjuk, du får krya på dig!

    SvaraRadera
  9. Krya på dig!
    Det var faktiskt efter att ha läst ditt inlägg här som jag råkade använda samma titel på mitt inlägg, ursäkta. Men hoppas att vi båda snart blir bättre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Haha det är absolut ingen fara! :)

      Radera